Seraphin | Geschiedenis van Seraphin, de eerste Digitale Makelaar van België

Het verhaal van Seraphin

Beleef een heel andere verzekeringservaring dankzij de menselijke expertise en een performant digitaal platform.

Steps alt Lancering van het eerste digitale platform voor het vereenvoudigen, optimaliseren en beheren van verzekeringen voor Belgen. 2016 Creatie van een 100% digitaal motorproduct. Met een online abonnement kunnen motorrijders in 48 uur rijden. 2017 Seraphin repliceert het succes van de motorfiets voor het autoproduct. 2018 Statelliettechnologie bepaalt rechtstreeks de prijs van een woningverzekering op basis van het adres van de klant. 2020 Seraphin breidt zich uit naar Vlaanderen. 2021
Missie

Om de Belgen, hun eigendom en hun erfgoed te beschermen.

target-center-phone

Vereenvoudiging van het afsluiten van verzekeringen

Verzekeringen moeten worden gezien als oplossingen, niet als problemen. Bij Seraphin is het onze missie om het eenvoudig te maken om uw verzekering af te sluiten en te beheren. In deze context maken we van de klantervaring een prioriteit. We willen de verzekering eenvoudig maken.

protection-shield-bolt

Bescherming van onze klanten

Onze roeping is om onze klanten te beschermen. Wij selecteren onze producten en bieden u aan wat wij denken dat het beste voor u is. De pedagogie van het platform en het advies van ons team garanderen de transparantie en efficiëntie van onze producten.

Waarden

Bij Seraphin geven we om de maatschappij, onze klanten en onze medewerkers.

messages-people-user-bubble-circle

Onafhankelijk advies

Wij willen onze klanten een maximum aan onafhankelijkheid in ons handelen en advies garanderen. We willen ze zo goed mogelijk begeleiden en ze eigen belangen verdedigen. In geval van een schadegeval staat Seraphin aan uw kant en zorgt zij voor een evenwichtige relatie met de verzekeraars.

love-it-ribbon-2

Verzorging en vervulling

Elke medewerker is nodig voor het succes van Seraphin. Om ervoor te zorgen dat iedereen in staat is om de beste service te bieden, besteden we speciale aandacht aan de persoonlijke ontwikkeling en het werk van onze medewerkers. Wij staan ook garant voor een continue opleiding van de leden van Seraphin.

recycling-refresh

MVO-beleid

We zijn ons ervan bewust dat de waarde die dankzij Seraphin wordt gecreëerd een rijkdom is die moet worden gedeeld. In een veranderende maatschappij waar de uitdagingen talrijk zijn, vinden wij het belangrijk om nieuwe initiatieven te ondersteunen voor een ontwikkeling die de mens en de maatschappij respecteert. Wij streven ernaar om 1% van onze omzet en 10% van onze winst te doneren voor de financiering van projecten met een hoge ethische, sociale en ecologische toegevoegde waarde.

Beveiliging

Klaar voor de verzekering?

Met Seraphin is uw verzekering eindelijk eenvoudig

Een offerte aanvragen